چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

ديدني هاي مهم كشور ايتاليا

تور ايتاليا ونيز – تور ايتاليا ارزان – قيمت بليط ايتاليا – تور ايتاليا نوروز 96 – قيمت تور ايتاليا تابستان 95 – مجري مستقيم تورهاي ايتاليا : تور رم ، تور ونيز ، تور ميلان ، تور فلورانس و تورهاي تركيبي ايتاليا

ايتاليا

ديدني هاي ايتاليا

به گزارش بولتن نيوز، ايتاليا يكي از كشورهايي است كه به دليل جاذبه هاي ديدني و منحصر به فردش دوست داران زيادي دارد به طوري كه ايراني ها هم به ليست علاقمندان آن پيوسته اند و لحظه شماري مي كنند تا به تعطيلاتي بر خورد كنند تا بتوانند به مسافرتي دور دست به ايتاليا بروند و از آنجا ديدن كنند! اگر باور نداريد نگاهي به ليست ها و ظرفيت هاي تورهاي ايتاليا بيندازيد!

اگر شما هم قصد داريد در آينده اي نزديك سري به ايتاليا بزنيد اين معرفي ما را بخوانيد تا بتوانيد با پيش فرضي جامع با اين كشور روبرو شويد. با ما همراه باشيد:

راهنماي سفر به ايتاليا

ايتاليا را به خاطر ۴۶ ميليون گردشگري كه در سال ۲۰۱۱ در آن ثبت شده به عنوان پنجمين كشور گردشگري دنيا مشهور شده است. اين كشور در موقعيت جنوب اروپا واقع شده كه با يوناني ها به فرهنگ آفريني مشغول بوده و كشوري منحصر به فرد برپا كرده اند كه هر ساله تعداد ميليوني گردشگر به خود از آن ها پذيرايي مي كند. اگر مي خواهيد بدانيد پتانسيل هايي كه ايتاليا را معروف كرده بدانيد بايد به آشپزي، لوازم لوكس، خودرو ها و وسايل مكانيكي نظير موتورسيكلت هاي اسپورت و لوكس، لوازم و اثاثيه منزل، درياچه ها و كوه هايش دقت كنيد.

راهنماي سفر به ايتاليا

ايتاليا را كشور زيبايي ها يا زيبا شهرت داده اند.
مرز مشترك ايتاليا با سوئيس و فرانسه و اتريش و اسلواني است. در واقع همسايه هاي اين شبه جزيزه كشورهايي پر رفت و آمد و مشهورند كه بر شهرت ايتاليا نيز افزوده اند. سه دريايي كه ايتاليا را احاطه كرده اند ليگوريان، ساردينيان و تيرهنيان در سمت غرب ايتاليا و در جنوب با درياي سيسيليان و لونيان و درن هايت از سمت شرق هم با آدرياتيك مي باشد.

راهنماي سفر به ايتاليا

مذهب مردم ايتاليا اغلب مسيحي كاتوليك است. از نظر آب و هوايي هم بايد اين شبه جزيره را مديترانه اي و متنوع فرض كرد كه در بسياري از اوقات در برخي جاها تابستان گرم و خشك و زمستان هاي سرد و مرطوب دارند.

ديدني هاي ايتاليا در راهنماي سفر ايتاليا

ايتاليا روي هم رفته داراي ۴۷ مكان ديدني است كه ۴۴ تاي آن را مكان هاي فرهنگي و مابقي كه ۳ تاست را جاذبه طبيعي تشكيل داده است. بنابراين اگر مي خواهيد محيط هاي فرهنگي را ديدن كنيد بايد به ايتاليا حتما سفر كنيد. عمده شهرهاي توريستي ايتاليا شهر هاي رم، ميلان، فلورانس، ناپل، پيزا، ونيز و جنوا مي باشند.

راهنماي سفر به ايتاليا

از جمله مكان هاي ديدني كه مي توانيد در ايتاليا آن جا را ببينيد و بيشترين گردشگر را به خود جلب مي كنند موارد زير مي باشند:

پله هاي اسپانيايي، پل پونته وكيوي شهر فلورانس، صخره هاي ساحلي جزيره كاپري و برج پيزاواتيكانميدان گلادياتور ها، پانتئون، كليساي سنت پيتز، قلعه سنت آنجلو، موزه ملي رم،، فواره توري، كليساي سانتاماريا ماجيوري،ميلان بابريني،بناي كلوسيوم، ميدان و كليساي سان ماركو، موزه فلورانس

راهنماي سفر به ايتاليا

بسياري از افراد دوست دارند در ايتاليا به ورزش هاي آبي بپردازند و بسياري از بانوان هم از كلاس هاي فشرده آشپزي بهره مند مي شوند.

خوراكي ها وغذاهاي ايتاليا

راهنماي سفر به ايتاليا

همانطور كه هر كشوري ميراث خاص خود را دارد ايتاليا هم غذاهاي خوب و مخصوص به خود را دارد كه ما مي خواهيم چند تا از آن ها را براي شما نام ببريم. يكي از جاذبه ها و مولفه هاي برتري ايتاليا غذاهاي آن است بنابرين آشپزي سنتي ديرينه است كه در بين ايتاليا يي ها خوب جا افتاده است. از غذاهاي مشهور آنان مي توان به موارد زير اشاره كرد :

ريزوتو: برنج پخته شده در ماهيتابه
آرانچيني: توپ هاي برنج با سس گوجه، تخم مرغ و پنير سرخ شده
پولنتا: ذرت زرد كه با آب مرغ يا گوشت پخته شده و بيشتر حالت سوپ دارد
جلاتو: بستني ايتاليايي كه براي تمام فصول است.
تيراميسو: كيك ايتاليايي كه با قهوه درست مي شود كه كيكي سنتي به حساب مي آيد

شرايط هتل ها و بهترين هتل هاي ايتاليا

راهنماي سفر به ايتاليا

هتل هاي ايتاليا هم به عنوان مهمترين عنصر براي گردشگران محسوب مي باشد چرا كه مهم است مكان امن و راحت و خوب و مناسب با امكانات عالي براي اقامت در اختيار داشته باشند. ما به ليستي از هتل هاي معروف و معتبر و امن با امكانات ويژه مي پردازيم :

هتل ايتاليا
هتل بسلو آلف لاكساري
هتل سانتا ماريا
هتل گراند ات دي ميلان
هتل يونا رما
هتل آرس
هتل دي راسي
هتل دانيلي
دماس آونتينا
ديانا روف گاردن
هتل ويلا ليانا
هتل اوستا – گراپپو ميني

راهنماي سفر به ايتاليا

مراكز خريد در ايتاليا

اغلب كساني كه تصميم دارند خريد هايي در ايتاليا داشته باشند بيشتر سعي مي كنند از ۴ مركز خريد معتبر استفاده كنند كه ما در اينجا به آن ها اشاره مي كنيم :

مركز فروش و خريد coin ونيز
مركز و فروشگاه Giovanna Zanella Caeghera ونيز
مجموعه فروشگاه و مركز خريد COIN رم
مركز فروش و بوتيك Veneta رم

راهنماي سفر به ايتاليا

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.